Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie

Managementassistent

Ben jij een pro-actieve en ervaren managementassistent die energie krijgt van een afwisselende baan in een dynamische onderwijsomgeving? De Academie voor Economie en Ondernemen van MBO Utrecht is op zoek naar een enthousiaste collega die het verschil maakt in de ondersteuning van onze onderwijsteams en teamleiders.

Wat ga je doen?

Als managementassistent ben je de spil in de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor veel praktische zaken en zorgt ervoor dat alles (achter de schermen) soepel verloopt. Je ondersteunt het management en het onderwijsteam op organisatorisch, administratief en secretarieel vlak.

Jouw taken zijn onder andere:

  • Agendabeheer en ondersteuning van management en onderwijsteams;
  • Administratie met betrekking tot praktijkovereenkomsten van studenten;
  • Logistieke en facilitaire ondersteuning;
  • Organisatie van interne en externe bijeenkomsten;
  • Verzuimregistratie van studenten;
  • Beheer van de content op de academiewebsite.

Je profiel

Je bent een collega die zelfstandig kan werken en ook goed functioneert binnen een team. Jij bent pro-actief, flexibel, accuraat en houdt het overzicht in een levendige en soms hectische omgeving.

Verder:

  • Heb je ervaring met Microsoft Office 365 en goede digitale vaardigheden;
  • Ben je communicatief vaardig en klantgericht
  • Kun je goed plannen, organiseren en prioriteiten stellen;
  • Schakel je snel tussen verschillende werkzaamheden;
  • Denk je in oplossingen en heb je een hands-on mentaliteit.

Wij bieden

  • Een afwisselende baan in een leuke (kleinschalige) onderwijsorganisatie met ambitieuze en lerende collega’s en een enthousiast team;
  • Een aanstelling voor 1 jaar met de mogelijkheid tot verlenging of een vaste aanstelling;
  • Het bruto maandsalaris bedraagt – afhankelijk van ervaring, kennis en capaciteiten – bij een fulltime dienstverband van minimaal € 2.650 en maximaal € 3.920 (schaal 7);
  • Een goede werk/privé balans (ruime vakantieregeling, mogelijkheid tot diverse vormen van verlof);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, fiscaal voordeel voor fitness/sportabonnementen en een bijdrage voor de aanvullende zorgverzekering.

De werkzaamheden vinden plaats op onze locatie aan de Daltonlaan. Vanaf 1 januari 2026 vinden de werkzaamheden plaats op onze onderwijsboulevard aan de Australiëlaan.

Solliciteren

Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Andrea Hagen, clusterdirecteur Economie&Ondernemen, ICT en Techniek via a.hagen@mboutrecht.nl. Je kunt tot en met 25 augustus 2025 solliciteren. Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld. Het eerste gesprek zal op vrijdagmorgen 29 augustus gepland worden.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Solliciteer direct
  • Afdeling -
  • Dienstverband Bepaalde tijd
  • Werkdagen -
  • Geplaatst 22-07-2025
  • Einddatum 25-08-2025
  • Ingangsdatum 22-07-2025
  • FTE 0,6
  • Minimum salaris -
  • Maximum salaris -
  • Salarisschaal Schaal 7
  • Meer weten? Andrea Hagen 0625485894